Меню за тонус и здрав сън

Меню за тонус и здрав сън Лакомник
Меню за тонус и здрав сън
Автор:Лакомник

Почти всеки човек има проблеми със съня. Стресът, проблемите, обездвижването и неправилното хранене могат да предизвикат трайни проблеми със съня. Понякога допълнителното тегло утежнява още проблема.

 

Предлагаме ви подходяща диета ако имате неспокоен сън или ви е трудно да заспивате. Посоченият хранителен режим е изключително подходящ и за сваляне на излишните килограми и регулиране на храненето.

Опитайте се да закусвате, обядвате и вечеряте в точно определени часове – така ефектът от диетата ще е пълен.

Спазвайте диетата в продължение на 4-6 седмици, като можете да сменяте вариантите в менютата. При положителен ефект починете една седмица и повторете наново курса. Не правете тази диета повече от два пъти на 6 месеца. Имайте предвид, че проблемите със съня ви може да се дължат на по-сериозна причина, затова ако не получите ефект от диетата се обърнете към лекар.

Ако искате да имате здрав сън не пийте чай, кафе и тонизиращи напитки след 5 часа следобед, както и се старайте да се храните поне три часа преди сън.

 

Меню за седмица

 

Закуска

 

Вариант 1.

Овесени ядки с обезмаслено прясно или кисело мляко.

1 банан

Вариант 2.

Една препечена филийка пълнозърнест хляб

Сок от портокал

Чаша обезмаслено прясно мляко

 

Обяд

 

Вариант 1.

Зеленчуци (може и един домат) с малко сирене (обезмаслено).

Малко риба (може и от консерва) - 150-200 г

Вариант 2.

Пилешко месо със зеленчуци (за предпочитане е да няма “червени” зеленчуци, като моркови, червени чушки или ряпа – най-подходящия вариант е малко сварени броколи).

Чаша прясно мляко

 

Вечеря

Не забравяйте, че трябва да се храните поне три часа преди да си легнете.

 

Вариант 1.

200-300 г печено пилешко месо (по възможност консумирайте бялото месо)

Крем супа (може да е от какъвто и да е зеленчук, който имате под ръка) - ако не ви се прави супа изпийте чаша мляко и хапнете един два печени картофа, ако сте запекли пилето с картофи.

Минерална вода с резен лимон

Вариант 2.

Риба на скара

Сварен зелен фасул за гарнитура

2 чаши вода

Напиши коментар »
(4)
Begun, the great internet editocuan has.
Never would have thunk I would find this so iniespensabld.
Wow, that's a really clever way of thnkiing about it! http://lszfnvjzdkq.com [url=http://gkcxytuuhtj.com]gkcxytuuhtj[/url] [link=http://emikeonzss.com]emikeonzss[/link]
Finnidg this post has solved my problem
Вашето мнение
Код за сигурност:
Най-четени
Лакомник
Затвори
Затвори
Анкета
стрелка
Колко време отделяте най-често за приготвянето на вечерята?
Виц
Хороскоп
Овен (20.03 - 20.04)
Ще ви се наложи да действате бързо и да мислите няколко хода напред, ако искате да впечатлите хората, на чието мнение държите. Лошото е, че някои от зодията са доста напрегнати. Бъдете готови да направите компромис с когото и когато се наложи. Имате ясна цел и добри идеи. Просто действайте внимателно. Съботата и неделята са спокойни, но понеделникът е напрегнат. Ще имате ядове от всякакъв характер, най-вече битов. Във вторник надвисва раздяла с човек, когото обичате. Вслушайте се в гласа на интуицията си. В сряда - делови срещи, а за някои - и пътуване.